Sunday, August 28, 2011

When somebody loved me




After 3 months, homesick is cured by yesterday. :D


12 jam perjalanan dalam bas pon tak meninggalkan parut

pokoknya rindu sudah terubat,

Ahh... nampaknya masa seminggu nie kena digunakan sebaiknya. 

Aku harap masa akan berjalan dengan seperlahan mungkin...

oh ye... aku gembira sebab dapat dating dengan si dia.

siapa? 

my bestfriend la... sudah 3 bulan kami tak berjumpa

saling bertukar hadiah, Hadiah hari lahir kami yang sudah pun berlalu...

Juga kugembira untuk menjadi pemandu & peneman yang setia

buat ibuku bershopping

Eh, kukira ku tak bisa lagi untuk memandu. :D

Tiba2 ku jadi cengeng sebegini bila bersama 

keluarga dan teman karib...

phuuu.... =.=''


p/s: macam la tak pernah berpisah selama nie. padahal 5 tahun duk asrama. 
oh ye, tetiba mood jiwang. sedap pulak soundtrack toy story 2 tu...

11 comments:

  1. @kak Nis:
    indah bagi akak yang sedang dilamun chenta... hehe... :P


    @kak Non:
    haha... jiwaaaaa ehh? kak non lagi jiwa kot? :D


    @sofiah sokher:
    give a shot! mmg best sgt... :)

    ReplyDelete
  2. salam.."si dia" dtg komen nih..haha..jiwo pelik ayat..geli bulu tiok aku baco..hahah..but i like this post very much.hahaha..

    ReplyDelete
  3. kalu lagu toy story hop ni mmg aku suko..huhu..lagu feveret utk citer ni..bestkan..huhu..nanti aku downlaoad gak..huhuhu..skli ngn lagu lam citer tangled tu ek..haha

    ReplyDelete
  4. skali skala jiwang baru la steady


    :)


    oh, slamat beraya
    :)

    ReplyDelete
  5. nice song..
    selamat hari raya..
    maaf zahir dan batin..
    [^^,]
    http://zulfattah.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. hahha.
    perpisahan sementara.
    tapi nak wat cene manusia,
    perasaan rindu pasti akan melanda di hati takkala berjaohan.
    saba je lar.
    :D
    maafzahirbatin.

    ReplyDelete
  7. @neijie:
    tolong laa... bulu tiok jugok nyo oyak.... haiyooo..... orait... welkam beb...


    @yusuf mujahiddin:
    haha.... nak tiru kamu la... jiwang2 steady... haha... selamat beraya gak...



    @JIJI YU:
    alaa... ko nie... spoilt la... tetap jauh gak... =.=''



    @zul fattah:
    orait... selamat hari raya gakk... :D


    @alif omar:
    yo lah... sabar je la...
    ko tape dekat je... =.=''
    haha
    maaf zahir batin gak... :D

    ReplyDelete

Satu kata memberikan sejuta makna