Wednesday, March 16, 2011

NAMA CEQ COOL LA!

Hai.. nama ceq Someone bin Anyone.. Ceq suruh hangpa panggil ceq SEMEON. Sebab ceq rasa nama ceq tu tak mesra pengguna laa.. Panjang + meaningless. Ceq sekolah lagi.. Kat somewhere in Malaysia.


Hobi ceq nulih. Paling ceq suka, tulih nama kat Buku 555.. Tau tak buku apa? Alaa.. buku kecik yang ada nombor 5 tiga kali tu laa..



Ceq suka tulih nama ceq cenggitu. Sebab ceq rasa nama ceq cool! Padat + mantap. Kalo kat ketah periksa pon ceq tulih lagu tu. SEMEON.. macam NEON. Tau NEON tu apa? Salah satu chemical substance dalam Periodic Table.. Group 18, Period 2.. Haha.. Ceq reti gak Ke-Misteri.. haihh.. (ceq tak reti nak eja yang ni..) Hangpa paham dak?

Ceq rasa nama tu cool.. Tapi ceq tak taw await ckgu2 ceq tak suka.. Cikgu2 ceq pernah habaq mai lagu nie kat ceq:



Cikgu: Someone! Hang takdop bapak ka?

Semeon: (Aihh..main kasar cikgu nie..) Ada laa cikgu.. Anyone.. Bukan Anonymous ye! Await cikgu tanya ceq lagu tu? Ceq rasa KOOL apa nama ceq tulis gitu.. Glamer gitu

Cikgu: Kepala hotak hang kool! Orang sekarang kalau takdop bin@binti tu tandanya anak luar nikah! Dah2.. cikgu tak mau hang tulis SEMEON lagi.. Cikgu tak kenan.. Hang ada bapak, buat nama bapak sekali..

Semeon: (Gulp!) Roger & Out cikgu.. Ceq paham.. Ceq tak mau nuat lagu tu dah..

Premise 1: Ceq ada bapak
Premise 2: Ceq budak baik..
Conclusion: Ceq ada bapak budak yang baik?

Cikgu: Haa? Hang buat false statement ka? Cikgu ajo hang math modern bukan hang nak blajo betui2.. Adoii.. Dah2.. hang kena blaja betui2..



Esoknya, ceq beli buku 555 baru. Ceq tulih lagu ni ^^:


11 comments:

  1. mueheh cikgu tu cam PMS je..ahaha..

    ReplyDelete
  2. hai semeon...nama tuh unik..someone bin anyone..cool babeh..hehe..ni samdol dtg !:P

    ReplyDelete
  3. sy suka nama saya..JEPUK BINTI CEKODOK..hahahaha..entag la naper mak sy letak nama tu..kwn2 sy panggil sy PUK..PUUUUUUUKKKK!!!. cm bunyi kentut kan??hahahahha

    ReplyDelete
  4. @Anisa Hang Tuah: Meon pon pk nama dia kool jugak.. :)

    @Cekodok: Apa laa nak jadi ngan Meon..Adeii...

    @JIJI YU: haha... tak habis2 ngan PMS...:)

    ReplyDelete
  5. @alexa yussida: hai samdol! ^^

    @Inani: eh, asal sy rasa macam lari drpd topik je eh? haha

    ReplyDelete
  6. sengal.....hahaha...nama sempoi gile....



    ehhh...buku lima....wahhhh...dulu rajin buat luahan hati dkt situ...hihihi

    ReplyDelete
  7. ewah! statement tu paling tak tahan sekali.

    ReplyDelete
  8. >>>mina: buku lima ke buku 3 lima? ehehe.. lain tu mksud dia.. skrg luah kat blog je laa kan? :)

    >>>She's retarded: ehehe.. false statement.. nak recall balik math mode.. :)

    ReplyDelete

Satu kata memberikan sejuta makna